2009. március 11., szerda

könyvtárból, hajnali 2-höz közeledve

igen... ma nincs kedvem nagybetűt írni, de ez a legkevésbé lényeges. most a vpk könyvtárból írok, és ha már a kevésbé lényeges dolgoknál tartunk, itt aztán megtapasztalhatja az ember, hogy a szocializmus fénykorában mennyi lényegtelen iromány keletkezett (mert itt a "művek" 50%-a onnan maradt). ezért is jó a blog, mert beszámolhatok a senkinek (vagy mindenkinek, sikerességtől függően), hogy mennyire tudtam lényeges dolgokkal kitölteni a napomat. jó... mondjuk itt felmerül, hogy a túlzott blogolás is lényegtelen kategória...
de azért igyekszem rövid lenni
amúgy ma túl későn jöttem rá, hogy túl sok lényegtelen dolgot csináltam, ezért egy nem túl hatékony napról kell beszámolnom, de egy érdekes tényt megtudtam azért: dávid már fel volt kenve királynak amikor legyőzte góliátot. hát igen, a gyakrabb olvasás konkrét tényfeltárást eredményez ilyen esetben, minthogyha csak "tanítást" hallgatnék róla.
ja és igen, apu és anyu: megírtam a sziltan zh-t asszem jó lett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése